Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šidlovský, Radim (Dissertant)
Other Authors: Kazík, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 63 s. (83 082 znaků)

Cover

LEADER 01469ntm a22004097u 4500
001 zp62652
041 |a cze 
100 1 |a Šidlovský, Radim  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy 
246 |a Brand Perception of DMC Among Existing Students and Graduates 
260 |c 2022 
300 |a 63 s. (83 082 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a ÚMK 
653 |a značka 
653 |a image značky 
653 |a vnímání značky 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a sociální sítě 
653 |a komunikace 
653 |a ÚMK 
653 |a brand 
653 |a brand image 
653 |a brand perception 
653 |a marketing research 
653 |a social networks 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kazík, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50927  |y Plný text v Digitální knihovně UTB