Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hojdyszová, Julie (Dissertant)
Other Authors: Gamalová, Kamila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01537ntm a22004097u 4500
001 zp62632
041 |a cze 
100 1 |a Hojdyszová, Julie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek 
246 |a Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands 
260 |c 2022 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a luxusní šperkařské značky 
653 |a módní časopisy 
653 |a Bulgari 
653 |a Cartier 
653 |a Tiffany & Co. 
653 |a merchandising 
653 |a Instagram 
653 |a luxury jewelry brands 
653 |a fashion magazines 
653 |a Bulgari 
653 |a Cartier 
653 |a Tiffany & Co. 
653 |a merchandising 
653 |a Instagram 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gamalová, Kamila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51072  |y Plný text v Digitální knihovně UTB