Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Eliášová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01458ntm a22003857u 4500
001 zp62630
041 |a cze 
100 1 |a Eliášová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku 
246 |a Marketing Strategy of a Religious Group Hare Krishna in Slovakia 
260 |c 2022 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a náboženský marketing 
653 |a ISKCON 
653 |a Hare Krišna 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a sociálne siete 
653 |a náborová stratégia 
653 |a religious marketing 
653 |a ISKCON 
653 |a Hare Krishna 
653 |a marketing communication 
653 |a social medias 
653 |a recruitment strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50804  |y Plný text v Digitální knihovně UTB