Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Panáková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 62 s. ( 81 977 znaků).

Cover

LEADER 01438ntm a22003617u 4500
001 zp62607
041 |a cze 
100 1 |a Panáková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti 
246 |a Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company 
260 |c 2022 
300 |a 62 s. ( 81 977 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a přímý marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a multilevel marketing 
653 |a nástroje přímého marketingu 
653 |a legislativa 
653 |a : direct marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a multilevel marketing 
653 |a direct marketing tools 
653 |a legislation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51140  |y Plný text v Digitální knihovně UTB