Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Benická, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 72 s. (92 249 znaků)

Cover

LEADER 01747ntm a22004337u 4500
001 zp62579
041 |a cze 
100 1 |a Benická, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
246 |a Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s. during the Recruitment of Technically Orientated Students of Tomas Bata University in Zlín 
260 |c 2022 
300 |a 72 s. (92 249 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a personální marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a nábor 
653 |a lidské zdroje 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a employer branding 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a HR marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a recruitment 
653 |a human resources 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a employer branding 
653 |a communication tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51964  |y Plný text v Digitální knihovně UTB