Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plotnikova, Vlada Alekseevna (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 101 p.(166 171 characters),9p.

Cover

LEADER 01426ntm a22003377u 4500
001 zp62536
041 |a eng 
100 1 |a Plotnikova, Vlada Alekseevna  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu 
246 |a Sponsorship As a Marketing Tool to Increase the Brand Awareness of the Russian Motorsport Team 
260 |c 2022 
300 |a 101 p.(166 171 characters),9p. 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a povědomí o značce 
653 |a sportovní sponzoring 
653 |a motoristický sport 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a brand awareness 
653 |a sport sponsorship 
653 |a motorsport 
653 |a marketing communications 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51089  |y Plný text v Digitální knihovně UTB