Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krygel, Petr (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 98 s. (133 849 znaků)

Cover

LEADER 01433ntm a22003617u 4500
001 zp62532
041 |a cze 
100 1 |a Krygel, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji 
246 |a Marketing and Communication Strategy of a Wedding Videographer in the Zlín Region 
260 |c 2022 
300 |a 98 s. (133 849 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a komunikační strategie 
653 |a svatební kameraman 
653 |a svatba 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketing strategy 
653 |a communication strategy 
653 |a wedding videographer 
653 |a wedding 
653 |a service marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50673  |y Plný text v Digitální knihovně UTB