Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halámková, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Dolínková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 103 s. (174 031 znaků)

Cover

LEADER 01542ntm a22004337u 4500
001 zp62525
041 |a cze 
100 1 |a Halámková, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů 
246 |a Perception of Plus Size Models in Advertisements Based on the Gender of Recipients 
260 |c 2022 
300 |a 103 s. (174 031 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a ideál krásy 
653 |a reklama 
653 |a vzhled 
653 |a tělesný vzhled 
653 |a média 
653 |a gender 
653 |a plus size modelky 
653 |a body diversity 
653 |a beauty standards 
653 |a advertisement 
653 |a appearance 
653 |a physical appearance 
653 |a media 
653 |a gender 
653 |a plus size models 
653 |a body diversity 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dolínková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50610  |y Plný text v Digitální knihovně UTB