Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomšů, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
pes
dog
Physical Description: 103 s. (136 486 znaků)

Cover

LEADER 01493ntm a22004097u 4500
001 zp62516
041 |a cze 
100 1 |a Tomšů, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu 
246 |a Proposal of Marketing Communication for an Animal Cafe According to the Japanese Concept 
260 |c 2022 
300 |a 103 s. (136 486 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingový mix 
653 |a kavárna 
653 |a zvířecí kavárna 
653 |a Japonsko 
653 |a pes 
653 |a návrh komunikace 
653 |a marketing services 
653 |a marketing mix 
653 |a café 
653 |a pet café 
653 |a Japan 
653 |a dog 
653 |a communication design 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50609  |y Plný text v Digitální knihovně UTB