Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Otáhalová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp62506
041 |a cze 
100 1 |a Otáhalová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka 
246 |a Identification of Target Groups and Communication Strategy Proposal of the Bujonka Brand 
260 |c 2022 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a cílený marketing 
653 |a segmentace 
653 |a profil cílové skupiny 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing 
653 |a target marketing 
653 |a segmentation 
653 |a profiles of target group 
653 |a communication strategy 
653 |a communication mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50894  |y Plný text v Digitální knihovně UTB