Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nekolová, Daniela (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 168 s. (278 025 znaků)

Cover

LEADER 01597ntm a22004337u 4500
001 zp62503
041 |a cze 
100 1 |a Nekolová, Daniela  |4 dis 
245 1 0 |a Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity 
246 |a Issues of Creativity in Small, Medium and Large Advertising Agencies 
260 |c 2022 
300 |a 168 s. (278 025 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kreativita 
653 |a bariéry kreativity 
653 |a reklamní agentura 
653 |a velikost podniku 
653 |a práce v reklamě 
653 |a práce v marketingu 
653 |a reklama 
653 |a marketing 
653 |a creativity 
653 |a creativity barriers 
653 |a advertising agency 
653 |a business size 
653 |a advertising job 
653 |a marketing job 
653 |a advertising 
653 |a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50539  |y Plný text v Digitální knihovně UTB