Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovaříková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 68 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01435ntm a22003857u 4500
001 zp6236
041 |a cze 
100 1 |a Kovaříková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o. 
246 |a The analysis of marketing communication in company Würth, Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 68 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a reklama 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a personal selling 
653 |a sales promotion 
653 |a commerce 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3711  |y Plný text v Digitální knihovně UTB