Smyslová percepce jako tvůrčí faktor v grafickém designu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štěpáníková, Natálie (Dissertant)
Other Authors: Wolf, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01655ntm a22004817u 4500
001 zp62252
041 |a cze 
100 1 |a Štěpáníková, Natálie  |4 dis 
245 1 0 |a Smyslová percepce jako tvůrčí faktor v grafickém designu 
246 |a Sensory Perception as a Creative Factor in Graphic Design 
260 |c 2022 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Grafický design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Graphic Design 
500 |a Ústav: Ateliér Grafický design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a smyslové vnímání 
653 |a synestezie 
653 |a ideastezie 
653 |a metafora 
653 |a barevná hudba 
653 |a abstraktní umění 
653 |a orfismus 
653 |a Wassily Kandinsky 
653 |a gesamkunstwerk 
653 |a grafický design 
653 |a sensory perception 
653 |a synaesthesia 
653 |a ideasthesia 
653 |a metaphor 
653 |a colour music 
653 |a abstract art 
653 |a Orphism 
653 |a Wassily Kandinsky 
653 |a gesamkunstwerk 
653 |a graphic design 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Wolf, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50578  |y Plný text v Digitální knihovně UTB