Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikulenčáková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
CSR
Physical Description: 104 s. (158 731 znaků)

Cover

LEADER 01517ntm a22004097u 4500
001 zp62240
041 |a cze 
100 1 |a Mikulenčáková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy 
246 |a Millennial Generation Attitudes to Environmental Responsibility of a Selected Company 
260 |c 2022 
300 |a 104 s. (158 731 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a CSR 
653 |a JYSK 
653 |a udržitelnost 
653 |a environmentální odpovědnost 
653 |a ekologie 
653 |a environmentální aktivity 
653 |a mileniálové 
653 |a CSR 
653 |a JYSK 
653 |a sustainability 
653 |a environmental responsibility 
653 |a ecology 
653 |a environmental activities 
653 |a millennials 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51320  |y Plný text v Digitální knihovně UTB