Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Foltas, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 89 s. (108 052 znaků)

Cover

LEADER 01346ntm a22003137u 4500
001 zp62154
041 |a cze 
100 1 |a Foltas, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie 
246 |a Identification of Target Groups for Company Communication and Design of Communication Strategy of the Selected Company 
260 |c 2022 
300 |a 89 s. (108 052 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a segmentace trhu 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a market segmentation 
653 |a marketing research 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50492  |y Plný text v Digitální knihovně UTB