Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doucková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 92 s. (178 279 znaků)

Cover

LEADER 01348ntm a22003617u 4500
001 zp62132
041 |a cze 
100 1 |a Doucková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací 
246 |a The Impact of Advertising on the Lifestyle of Children from the Perspective of Generations 
260 |c 2022 
300 |a 92 s. (178 279 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Děti 
653 |a reklama 
653 |a životní styl 
653 |a generace 
653 |a nákupní chování 
653 |a Kids 
653 |a advertising 
653 |a lifestyle 
653 |a generation 
653 |a shopping behavior 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51980  |y Plný text v Digitální knihovně UTB