Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cagalová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
ad
Physical Description: 140 stran (202 622 znaků)

Cover

LEADER 01329ntm a22003497u 4500
001 zp62125
041 |a cze 
100 1 |a Cagalová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text 
246 |a Creativity in advertising - Analysis of Text in Advertising 
260 |c 2022 
300 |a 140 stran (202 622 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kreativita 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a kreativní reklama 
653 |a reklamní text 
653 |a Creativity 
653 |a ad 
653 |a creative ad 
653 |a advertisement 
653 |a advertising text 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51580  |y Plný text v Digitální knihovně UTB