Návrh projektu zřízení call center v době pandemie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopřivová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Víchová, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 92 s.,znaků 134750

Cover

LEADER 01314ntm a22003137u 4500
001 zp61908
041 |a cze 
100 1 |a Kopřivová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh projektu zřízení call center v době pandemie 
246 |a Project Proposal for the Establishment of a Call Center during a Pandemic 
260 |c 2022 
300 |a 92 s.,znaků 134750 
500 |a Studijní obor: Ochrana obyvatelstva 
500 |a Studijní obor: Population Protection 
500 |a Ústav: Ústav ochrany obyvatelstva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a call centrum 
653 |a pandemie COVID - 19 
653 |a krajská hygienická stanice Zlínského kraje 
653 |a call center 
653 |a COVID-19 pandemic 
653 |a regional hygiene station of the Zlín region 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Víchová, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52506  |y Plný text v Digitální knihovně UTB