Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mynářová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 115 s. (170 343 znaků)

Cover

LEADER 01420ntm a22003857u 4500
001 zp61842
041 |a cze 
100 1 |a Mynářová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě 
246 |a Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Selected Company 
260 |c 2022 
300 |a 115 s. (170 343 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing 
653 |a obsahový marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a social networks 
653 |a marketing 
653 |a content marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50460  |y Plný text v Digitální knihovně UTB