Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vajďáková, Marie (Dissertant)
Other Authors Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2022
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description117 s. (164 110 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp61839
041 |a cze 
100 1 |a Vajďáková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti 
246 |a A Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in a Selected Company 
260 |c 2022 
300 |a 117 s. (164 110 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a internetový marketing 
653 |a analýza 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a internet marketing 
653 |a analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51599  |y Plný text v Digitální knihovně UTB