Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jelínek, David (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01395ntm a22003857u 4500
001 zp61838
041 |a cze 
100 1 |a Jelínek, David  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora 
246 |a Marketing Communication Strategy Project of SK Sršni Kutná Hora 
260 |c 2023 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a lední hokej 
653 |a marketingové analýzy 
653 |a projekt 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a ice hockey 
653 |a marketing analysis 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53695  |y Plný text v Digitální knihovně UTB