Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vychodilová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Matošková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 112 s.

Cover

LEADER 01449ntm a22003617u 4500
001 zp61828
041 |a cze 
100 1 |a Vychodilová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích 
246 |a Employer Branding Project for a Selected Employer on Social Networks 
260 |c 2022 
300 |a 112 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a personální marketing 
653 |a budování značky zaměstnavatele 
653 |a interní personální marketing 
653 |a externí personální marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a personal marketing 
653 |a employer branding 
653 |a internal personal marketing 
653 |a external personal marketing 
653 |a social networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Matošková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50495  |y Plný text v Digitální knihovně UTB