Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Steinbocková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01300ntm a22003377u 4500
001 zp61810
041 |a cze 
100 1 |a Steinbocková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA 
246 |a Project of Using Influencer Marketing and Social Networks in ETA Brand Communication 
260 |c 2022 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing 
653 |a influencer 
653 |a Influencer marketing 
653 |a social media 
653 |a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51798  |y Plný text v Digitální knihovně UTB