Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rozehnalová, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 111 s.

Cover

LEADER 01446ntm a22003857u 4500
001 zp61795
041 |a cze 
100 1 |a Rozehnalová, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky 
246 |a A Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication of a Selected Coach 
260 |c 2022 
300 |a 111 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a benchmarking 
653 |a SWOT analýza 
653 |a projekt 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a benchmarking 
653 |a SWOT analysis 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51991  |y Plný text v Digitální knihovně UTB