Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mierná, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Mikeska, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 100 s. (140 275)

Cover

LEADER 01427ntm a22003617u 4500
001 zp61735
041 |a cze 
100 1 |a Mierná, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh 
246 |a Project of Increase the Competitiveness of the Company Bright Caracal via Admission to the United European Digital Market 
260 |c 2022 
300 |a 100 s. (140 275) 
500 |a Studijní obor: Design management 
500 |a Studijní obor: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Digitální trh 
653 |a digitalizace 
653 |a webové stránky 
653 |a marketing 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a digital market 
653 |a digitizing 
653 |a websites 
653 |a marketing 
653 |a competitiveness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mikeska, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51017  |y Plný text v Digitální knihovně UTB