Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy OMA CZ Slovakia, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Michálková, Lucia (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
B2B
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01466ntm a22004097u 4500
001 zp61733
041 |a cze 
100 1 |a Michálková, Lucia  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy OMA CZ Slovakia, s.r.o. 
246 |a Project of Increasing the Competitiveness of the Company OMA CZ Slovakia, s.r.o. 
260 |c 2022 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a veľkoobchod 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a konkurencieschopnosť 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a distribúcia 
653 |a B2B 
653 |a wholesale 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a competitiveness 
653 |a marketing communication 
653 |a distribution 
653 |a B2B 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB