Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dobiášová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
WOM
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01411ntm a22004097u 4500
001 zp61722
041 |a cze 
100 1 |a Dobiášová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit 
246 |a Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel 
260 |c 2023 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a WOM 
653 |a eWOM 
653 |a hotel 
653 |a marketing 
653 |a marketing služeb 
653 |a analýza 
653 |a projekt 
653 |a WOM 
653 |a eWOM 
653 |a hotel 
653 |a marketing 
653 |a service marketing 
653 |a analysis 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53591  |y Plný text v Digitální knihovně UTB