Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Černochová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 137 s. (186 117 znaků)

Cover

LEADER 01493ntm a22003857u 4500
001 zp61720
041 |a cze 
100 1 |a Černochová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby 
246 |a Project of Social Networks Usage for Marketing Purposes for The Selected Online Service 
260 |c 2022 
300 |a 137 s. (186 117 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Copywriting.cz 
653 |a sociální sítě 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová strategie na sociálních sítích 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Copywriting.cz 
653 |a Social Networks 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Marketing Strategy on Social Networks 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51258  |y Plný text v Digitální knihovně UTB