Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turek, Jan (Dissertant)
Other Authors: Lejsal, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 101 s.

Cover

LEADER 01403ntm a22003617u 4500
001 zp61702
041 |a cze 
100 1 |a Turek, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi 
246 |a Event Marketing in the Field of Cultural Events Especially after the Pandemic Crisis 
260 |c 2022 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a hudební festival 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingové analýzy 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a music festival 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing analyses 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTEL analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lejsal, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50919  |y Plný text v Digitální knihovně UTB