Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ťuiková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01396ntm a22003617u 4500
001 zp61700
041 |a cze 
100 1 |a Ťuiková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin 
246 |a The Analysis of Shopping Customer Behavior on the Internet for Selected Age Groups 
260 |c 2022 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a livestream shopping 
653 |a nakupování 
653 |a nákupní chování 
653 |a sociální sítě 
653 |a spotřebitelé 
653 |a livestream shopping 
653 |a shopping 
653 |a shopping behavior 
653 |a social networks 
653 |a consumers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50527  |y Plný text v Digitální knihovně UTB