Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petruška, Marek (Dissertant)
Other Authors: Novák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01535ntm a22004097u 4500
001 zp61642
041 |a cze 
100 1 |a Petruška, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ 
246 |a An Analysis of Customer Care Processes and Design of Their Streamlining in the Company Svět Plodů 
260 |c 2022 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a řízení podnikových procesů 
653 |a proces 
653 |a procesní modelování 
653 |a procesní analýza 
653 |a metriky 
653 |a služby 
653 |a péče o zákazníka 
653 |a business process management 
653 |a process 
653 |a process modelling 
653 |a process analysis 
653 |a metrics 
653 |a services 
653 |a customer care 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Novák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50816  |y Plný text v Digitální knihovně UTB