Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ištvánková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 83 s. (150 173 znaků)

Cover

LEADER 01401ntm a22003617u 4500
001 zp61578
041 |a cze 
100 1 |a Ištvánková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu 
246 |a An Analysis of Marketing Communication of the Selected Floorball Club 
260 |c 2022 
300 |a 83 s. (150 173 znaků) 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a sportovní marketing 
653 |a florbalový klub 
653 |a florbal 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Communication Mix 
653 |a Sports Marketing 
653 |a Floorball Club 
653 |a Floorball 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50866  |y Plný text v Digitální knihovně UTB