Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Geržová, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01443ntm a22003857u 4500
001 zp61531
041 |a cze 
100 1 |a Geržová, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích 
246 |a The Analysis of Customers' Satisfaction of Albert Supermarket in Otrokovice 
260 |c 2022 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a maloobchod 
653 |a supermarket 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a customer 
653 |a satisfaction 
653 |a customer relationship management 
653 |a retail 
653 |a supermarket 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51718  |y Plný text v Digitální knihovně UTB