Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Martínek, Tomáš (Dissertant)
Other Authors Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2022
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description65 s. (84 301 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp61528
041 |a cze 
100 1 |a Martínek, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus 
246 |a Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus 
260 |c 2022 
300 |a 65 s. (84 301 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-mail marketing 
653 |a direct marketing 
653 |a telemarketing 
653 |a marketingová kampaň 
653 |a A/B testování 
653 |a e-mail marketing 
653 |a direct marketing 
653 |a telemarketing 
653 |a marketing campaign 
653 |a A/B testing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50977  |y Plný text v Digitální knihovně UTB