Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čáňová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Lejsal, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01411ntm a22003857u 4500
001 zp61498
041 |a cze 
100 1 |a Čáňová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely 
246 |a An Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes 
260 |c 2022 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a YouTube 
653 |a Webové stránky 
653 |a Internet marketing 
653 |a Social media 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a YouTube 
653 |a Websites 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lejsal, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50923  |y Plný text v Digitální knihovně UTB