Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žideková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Rostášová, Mária (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 84 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01610ntm a22004337u 4500
001 zp6143
041 |a cze 
100 1 |a Žideková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA 
246 |a Project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities 
260 |c 2007 
300 |a 84 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a projekt 
653 |a ciele 
653 |a implementácia 
653 |a strategická kontrola 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a project 
653 |a goals 
653 |a implementation 
653 |a strategic control 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Rostášová, Mária  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3033  |y Plný text v Digitální knihovně UTB