Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Procházková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Ladová, Janka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 84 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01404ntm a22003617u 4500
001 zp6141
041 |a cze 
100 1 |a Procházková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika 
246 |a Optimalization of marketing mix elements in František Šopík - Kancelářská technika company 
260 |c 2007 
300 |a 84 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový mix 
653 |a strategie 7P 
653 |a maloobchod 
653 |a elektronické obchodování 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing mix 
653 |a 7P strategy 
653 |a retail 
653 |a e-business 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Ladová, Janka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4553  |y Plný text v Digitální knihovně UTB