Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Berecková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Klimecká, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22004337u 4500
001 zp61407
041 |a cze 
100 1 |a Berecková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí 
246 |a Teachers' Attitudes towards Giftedness and the Development of Gifted Children 
260 |c 2022 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a nadání 
653 |a nadané dítě 
653 |a druhy nadání 
653 |a identifikace nadaných 
653 |a rozvoj nadaných 
653 |a učitelé 
653 |a postoj učitelů 
653 |a vzdělávání nadaných 
653 |a gift 
653 |a gifted children 
653 |a types of talent 
653 |a identification of talent 
653 |a development talented 
653 |a teachers 
653 |a teacher´s attitudes 
653 |a education the gifted 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Klimecká, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50556  |y Plný text v Digitální knihovně UTB