Projekt marketingové komunikace ve firmě EURO CAR ZLÍN, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovář, Ivo (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 80 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01386ntm a22003617u 4500
001 zp6137
041 |a cze 
100 1 |a Kovář, Ivo  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace ve firmě EURO CAR ZLÍN, s.r.o. 
246 |a Project of marketing communication in the company EURO CAR ZLÍN, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 80 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a segmentace trhu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a komunikační model 
653 |a Marketing mix 
653 |a Marketing communication 
653 |a Market segment 
653 |a SWOT analysis 
653 |a communi-cation model 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3761  |y Plný text v Digitální knihovně UTB