Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kořán, Šimon (Dissertant)
Other Authors: Skácel, Václav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
web
Web
Physical Description: 98 s. (117 566 znaků)

Cover

LEADER 01395ntm a22003617u 4500
001 zp61368
041 |a cze 
100 1 |a Kořán, Šimon  |4 dis 
245 1 0 |a Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí 
246 |a The Visual Style and Promotion of the Brand in the Online Environment 
260 |c 2023 
300 |a 98 s. (117 566 znaků) 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Digital Design 
500 |a Ústav: Ateliér Digitální design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální design 
653 |a web 
653 |a uživatelské rozhraní 
653 |a uživatelský zážitek 
653 |a digitální produkt 
653 |a Digital Design 
653 |a Web 
653 |a User Interface 
653 |a User Experience 
653 |a Digital Product 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Skácel, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54513  |y Plný text v Digitální knihovně UTB