|
|
|
|
LEADER |
01592ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp6132 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Hanáček, Jindřich
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
|
246 |
|
|
|a Competitive Intelligence - implementation project of managerial method of monitoring competition in order to decision about entry company to the market and increasing competitive advantages
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 83 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
653 |
|
|
|a konkurenční zpravodajství
|
653 |
|
|
|a analýza
|
653 |
|
|
|a projekt
|
653 |
|
|
|a konkurence
|
653 |
|
|
|a vstup na trh
|
653 |
|
|
|a competitive intelligence
|
653 |
|
|
|a analysis
|
653 |
|
|
|a project
|
653 |
|
|
|a competition
|
653 |
|
|
|a entry to market
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Jašek, Roman
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/4580
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|