Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáček, Jindřich (Dissertant)
Other Authors: Jašek, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01592ntm a22003617u 4500
001 zp6132
041 |a cze 
100 1 |a Hanáček, Jindřich  |4 dis 
245 1 0 |a Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a Competitive Intelligence - implementation project of managerial method of monitoring competition in order to decision about entry company to the market and increasing competitive advantages 
260 |c 2007 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a konkurenční zpravodajství 
653 |a analýza 
653 |a projekt 
653 |a konkurence 
653 |a vstup na trh 
653 |a competitive intelligence 
653 |a analysis 
653 |a project 
653 |a competition 
653 |a entry to market 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jašek, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4580  |y Plný text v Digitální knihovně UTB