|
|
|
|
LEADER |
01891ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp6126 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Chludová, Eva
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Tvořivost učitele ve výuce předmětu Informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu Informatika v mezipředmětových vztazích)
|
246 |
|
|
|a Teacher's Creativity during the Instruction of Computer Science in 1st Class of Four-Year Gymnasium (Computer Science Utilization in Inter-Subject Relations)
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 112 s., 7 s. obr. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství informatiky pro základní a střední školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: IT Education at Elementary and Secondary Schools
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a school reform
|
653 |
|
|
|a constructive and instructive approach
|
653 |
|
|
|a curriculum
|
653 |
|
|
|a inter-subjects relations
|
653 |
|
|
|a creativity
|
653 |
|
|
|a creative teacher
|
653 |
|
|
|a motivation
|
653 |
|
|
|a project instruction
|
653 |
|
|
|a computer science
|
653 |
|
|
|a školská reforma
|
653 |
|
|
|a konstruktivní a instruktivní přístup
|
653 |
|
|
|a kurikulum
|
653 |
|
|
|a mezipředmětové vztahy
|
653 |
|
|
|a tvořivost
|
653 |
|
|
|a tvořivý učitel
|
653 |
|
|
|a motivace
|
653 |
|
|
|a projektová výuka
|
653 |
|
|
|a informatika
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kašpárková, Svatava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/3886
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|