Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Opravilová, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Vaculčíková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 112 s. (178 264 znaků)

Cover

LEADER 01473ntm a22003617u 4500
001 zp61248
041 |a cze 
100 1 |a Opravilová, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce 
246 |a A Project of Introducing Sustainable Practices in the Hotel to Increase Customer Loyalty to the Brand 
260 |c 2022 
300 |a 112 s. (178 264 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Entrepreneurship in Tourism Services 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a udržitelnost 
653 |a hotelnictví 
653 |a environmentální řízení 
653 |a udržitelné praktiky 
653 |a zákazník 
653 |a sustainability 
653 |a hospitality 
653 |a environmental management 
653 |a sustainable practices 
653 |a customer 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaculčíková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50720  |y Plný text v Digitální knihovně UTB