Vnímání stresu u žáků v kontextu sociálního začlenění

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomšejová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01437ntm a22003977u 4500
001 zp60744
041 |a cze 
100 1 |a Tomšejová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání stresu u žáků v kontextu sociálního začlenění 
246 |a The Perception of Stress in Pupils in the Context of Social Inclusion 
260 |c 2022 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a stres 
653 |a školní stres 
653 |a klima třídy 
653 |a sociální začlenění v kolektivu třídy 
653 |a sociální vztahy ve třídním kolektivu 
653 |a sebehodnocení 
653 |a pubescence 
653 |a stress 
653 |a school stress 
653 |a classroom climate 
653 |a social inclusion in the class team 
653 |a social relations in the class team 
653 |a self-esteem 
653 |a pubescence 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50639  |y Plný text v Digitální knihovně UTB