|
|
|
|
LEADER |
01827ntm a22004817u 4500 |
001 |
zp60420 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Čadová, Martina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
|
246 |
|
|
|a The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education
|
260 |
|
|
|c 2022
|
300 |
|
|
|a 108 s. (146 224 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a školní koncepce
|
653 |
|
|
|a kurikulární dokumenty
|
653 |
|
|
|a pedagog
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a průvodce
|
653 |
|
|
|a ředitel
|
653 |
|
|
|a rámec profesních kvalit učitele
|
653 |
|
|
|a osobnostní kvality
|
653 |
|
|
|a profesní kompetence
|
653 |
|
|
|a celoživotní učení
|
653 |
|
|
|a school concepts
|
653 |
|
|
|a curricular documents
|
653 |
|
|
|a educationalist
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a guide
|
653 |
|
|
|a headmaster
|
653 |
|
|
|a framework of professional qualities of a teacher
|
653 |
|
|
|a personal qualities
|
653 |
|
|
|a professional competences
|
653 |
|
|
|a lifelong learning
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Hrbáčková, Karla
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/51833
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|