Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čadová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 108 s. (146 224 znaků)

Cover

LEADER 01827ntm a22004817u 4500
001 zp60420
041 |a cze 
100 1 |a Čadová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce 
246 |a The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education 
260 |c 2022 
300 |a 108 s. (146 224 znaků) 
500 |a Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře 
500 |a Studijní obor: Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a školní koncepce 
653 |a kurikulární dokumenty 
653 |a pedagog 
653 |a učitel 
653 |a průvodce 
653 |a ředitel 
653 |a rámec profesních kvalit učitele 
653 |a osobnostní kvality 
653 |a profesní kompetence 
653 |a celoživotní učení 
653 |a school concepts 
653 |a curricular documents 
653 |a educationalist 
653 |a teacher 
653 |a guide 
653 |a headmaster 
653 |a framework of professional qualities of a teacher 
653 |a personal qualities 
653 |a professional competences 
653 |a lifelong learning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51833  |y Plný text v Digitální knihovně UTB