Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boráková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 60 s. (80 615 znaků).

Cover

LEADER 01438ntm a22003617u 4500
001 zp60227
041 |a cze 
100 1 |a Boráková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí 
246 |a Shared reading in preschools and its relation to the development of narrative abilities of children 
260 |c 2022 
300 |a 60 s. (80 615 znaků). 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a předčtenářská gramotnost 
653 |a společné čtení 
653 |a předškolní věk 
653 |a narativní schopnosti 
653 |a mateřská škola 
653 |a pre-reading literacy 
653 |a shared reading 
653 |a preschool age 
653 |a narrative skills 
653 |a kindergarten 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51158  |y Plný text v Digitální knihovně UTB