Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rachůnková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Žáková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 56 s. (75 784)

Cover

LEADER 01530ntm a22003857u 4500
001 zp60213
041 |a cze 
100 1 |a Rachůnková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole 
246 |a Specific teaching approach towards children with impaired communication ability in a kindergarten 
260 |c 2022 
300 |a 56 s. (75 784) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a specifický přístup 
653 |a individuální přístup 
653 |a komunikační schopnost 
653 |a narušená komunikační schopnost 
653 |a integrace 
653 |a učitel mateřské školy 
653 |a specific approach 
653 |a individual approach 
653 |a communication ability 
653 |a impaired communication ability 
653 |a integration 
653 |a kindergarten teacher 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Žáková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51840  |y Plný text v Digitální knihovně UTB