Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlčková, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Tallová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 65 s. (86 350 znaků)

Cover

LEADER 01317ntm a22003377u 4500
001 zp60190
041 |a cze 
100 1 |a Kadlčková, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele 
246 |a Development of social skills of preschool children from the teacher´s point of view 
260 |c 2022 
300 |a 65 s. (86 350 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a prosociální chování 
653 |a socializace 
653 |a sociální dovednost 
653 |a sociální učení 
653 |a prosocial behavior 
653 |a socialization 
653 |a social skill 
653 |a social learning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tallová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51538  |y Plný text v Digitální knihovně UTB