Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holcmanová, Terezie (Dissertant)
Other Authors: Petrů Puhrová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 56 s. (66 491 znaků)

Cover

LEADER 01568ntm a22003857u 4500
001 zp60181
041 |a cze 
100 1 |a Holcmanová, Terezie  |4 dis 
245 1 0 |a Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol 
246 |a The Importance of Childrens' Assessment from Preschool Teachers' Perspective 
260 |c 2022 
300 |a 56 s. (66 491 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a dítě předškolního věku 
653 |a pedagogická diagnostika 
653 |a role učitele mateřské školy 
653 |a hodnocení vzdělávacích pokroků 
653 |a metody diagnostiky 
653 |a kompetence učitele mateřské školy 
653 |a preschool child 
653 |a pedagogical diagnostics 
653 |a role of kindergarten teacher 
653 |a evaluation of educational progress 
653 |a methods of diagnosis 
653 |a kindergarten teacher competence 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrů Puhrová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51568  |y Plný text v Digitální knihovně UTB