Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Diváková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Klapko, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01345ntm a22003377u 4500
001 zp60159
041 |a cze 
100 1 |a Diváková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí 
246 |a Analysis of Preschool Teachers´ Opinions on the Education of Children from Socially Disadvantaged Backgrounds 
260 |c 2022 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Předškolní pedagogika 
500 |a Studijní obor: Preschool Pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inkluze 
653 |a nejbližší sociální prostředí 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a sociální znevýhodnění 
653 |a inclusion 
653 |a closest social environment 
653 |a support measures 
653 |a social disadvantage 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Klapko, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51381  |y Plný text v Digitální knihovně UTB